Přibírání na váze přírodní cestou

Přibírání na váze přírodní cestou

O hubnutí se na internetu píše mnoho článků a existuje nepřeberné množství diskusí. Jenže existují mezi námi i tací, kteří po vyhublé či štíhlé postavě netouží, protože ji už mají, a jediné, co jim doposud jejich postava přinesla, byly narážky ostatních, nebo v horším případě, zdravotní problémy.

My si v tomto článku představíme několik přirozených cest k nabrání tělesné hmotnosti, a bude jen na vás, zda se níže zmíněných rad budete držet, nebo nikoliv. Každopádně pokud ano, můžete očekávat velké změny brzy viditelné jak pro vás, tak i vaše okolí.

Jak přibrat na váze v několika krocích

  1. zvyšte příjem kalorií
  2. konzumujte zdravé tuky
  3. jezte více (zkrátka kdykoliv si něco dáte, dejte si toho o něco více, než tomu bylo doposud)
  4. jezte častěji
  5. pijte kalorické nápoje (smoothie, mléko)
  6. změňte své stravovací návyky (jezte více a v pravidelných intervalech)

Potraviny pro přibírání na váze

Arašídové máslo

Arašídy jsou ideálním jídlem pro osoby, které se snaží přirozeně přibrat na váze. Obsahují velké množství bílkovin a tuků. Jedna polévková lžíce má okolo 100 kalorií. Arašídové máslo obsahuje mimo velkého množství bílkovin a tuků také vitamíny skupiny B, E, hořčík a kyselinu listovou.

TIP: Naneste velké množství arašídového másla na celozrnný chléb a pak si jen užívejte vynikající chuť zdravé snídaně, která vám zvýší váš příjem kalorií.

Plnotučné mléko

Skvělým způsobem jak začít přibírat na váze je náhrada odstředěného mléka za mléko plnotučné. To vám dá do těla mnohem více kalorií, a mimo to i vitamíny a živiny, které potřebujete. Plnotučné mléko je bohatým zdrojem vitaminu D a A. Jeho výhodou je velká škála možností, jak jej využívat. Můžete si např. mléko obohatit vločkami či obilovinami a stále vám bude nabízet spoustu zdravotních výhod.

Avokádo

Avokádo vám přidá dobré, zdravé tuky do vašeho jídelníčku. Pouhá polovina avokáda obsahuje okolo 140 kalorií. Avokádo je vynikajícím zdrojem vitamínů a minerálních látek.

Celozrnný chleba

Chcete-li snadnou cestou přibrat na váze, není nic jednoduššího než nezdravé bílé pečivo, které jíte denně, nahradit celozrnných chlebem. Ten má dostatek živin, které běžnému pečivu chybí.

Ořechy

Každý má občas chuť mlsat a nebojte se, že se o chutné věci budete nyní muset ochuzovat. To nikoliv. Jediné co budete muset udělat je např. nahradit běžné chipsy, které jste jedli u televize, za ořechy, které jsou ideální volbou, pokud jde o přibírání na váze.

Ořechy jsou dobrým zdrojem tuku, obsahují velké množství vlákniny a dalších živin prospěšných vašemu tělu. Ořechy vás zasytí na dlouhou dobu a tak můžou být např. součástí vaší svačinky v práci či ve škole.

Sýry

Výhodou sýrů je jeho použitelnost. Dá se přidat téměř do každého jídla, které si budete chtít připravit. Obecně platí, že většina sýrů má vysoký obsah tuku, a tak je s nimi přibírání na váze snadnější.

Toto je menší část zdravých a přírodních potravin, které vám pomohou přibrat na váze. A pamatujte, je jedno jestli chcete přibrat na váze nebo shodit pár kilo dolů, ale v případě, že budete jíst nezdravé potraviny, nikdy nedosáhnete těch správných výsledků!

Ano, je pravda, že pitím sladkých nápojů a jedením smažených jídel na váze přiberete taky, a bude to jednodušší, ale takovým přibíráním si akorát tak přivodíte jen spoustu zdravotních problémů.

Pár užitečných rad

Co když nemám chuť k jídlu?

Může se stát, že nemáte příliš chuť k jídlu nebo se vám nechce zvedat a připravit si jídlo. Pokud je toto váš problém, zkuste přidat do vašeho jídelníčku zdravé, přírodní potraviny, které vám budou opravdu chutnat, a budete se na každé jednotlivé jídlo vždy doslova těšit. A jestli jste lenivý, připravujte si denně jídlo do krabiček, které jen vytáhnete a můžete začít s konzumací.

Jak mohu přibírání na váze urychlit?

Nemyslete si, že když chcete přibírat na váze, nebudete vykonávat žádnou fyzickou aktivitu a budete jen sedět na gauči. To v žádném případě!

Provádějte cvičení, která vám pomohou vybudovat svalovou hmotu. Např. silový trénink je skvělou volbou, protože tento typ tréninku vám zvýší chuť k jídlu a obsah svalů ve vašem těle.

Stres je ničitelem veškeré snahy!

Spánek je nesmírně důležitý pro zdraví člověka a jeho pohodu. Spánek, stejně jako výživa a fyzická aktivita, je zásadním faktorem, který ovlivňuje to, jak se vám daří dosahovat výsledků. Pamatujte si, že stres není dobrým parťákem při cestě za ideální postavou. Doslova vám vaši snahu komplikuje a brání vám v dosažení výsledků, které byste si přáli. A jestliže nevíte, jak se stresu zbavit, doporučujeme Vám si přečíst výhody chia semínek nebo levandule.

Dostatek spánku je důležitý

Spánek je nesmírně důležitý pro zdraví člověka a jeho pohodu. Spánek, stejně jako výživa a fyzická aktivita, je zásadním faktorem, který ovlivňuje to, jakých se vám daří dosahovat výsledků.

Trpíte-li nespavostí, je nezbytně důležité s tím začít něco dělat. Spoustu skvělých rad, jak na nespavost, můžete najít v našem článku Jak vyzrát na nespavost.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Doporučujeme
300x600.png

Naše tipy
Sledujte také magazín o hubnutí Tukožrout.cz.